n0str0m0

tr.pikaNTnie

wtorek, lutego 06, 2007

PORANNA WIADOMOSC

czyli o kolejnego agenta mniej.


dzis radus w wywiadzie telewizyjnym uswiadamia tluszcze...
podaje za forumowiczem z GW:

"malford 06.02.07, 07:41

Właczam telewizor - konferencja prasowa.
O powodach odejścia Sikorski nie mówi
nic, za to dużo o wojnie.
Konflikt zbrojny to według niego
wspaniały sprawdzian dla państwa, jego struktur i instytucji.
To test sprawności, sądząc po minie
ministra - wymarzony.

A ja głupi cały czas myślałem, że konflikt zbrojny
to tragiczna konieczność,
usprawiedliwiona wyłacznie agresją z zewnątrz.
Ja, libertyn, mam takie humanistyczne poglądy,
podczas kiedy nasi kochani rządzący
ortodoksyjni katolicy wysławiają wojnę prewencyjną,
mordowanie cywilów. Dziwne.

Potem ukazuje się plejada prominentów SLD,
wychwalających pana Radka pod
niebiosy i zalewających się łzami z powodu jego odejścia.
Znowu dziwne"

placze po nim Gowno Wysrane.
placze brzezinski.
placza neokoni.
placze CIA.
placze mossad.
placze telawiw.
placze waszyngton.
placze kwasniewski.

oszoloprawica w placzu tym laczy sie z judeokomunom.

ja w miedzyczasie z radosci odwalam kozaka z prysiudami.
jak zawsze gdy zdrajca ojczyzny dostaje w dupe.