n0str0m0

tr.pikaNTnie

sobota, października 20, 2007

RAMA. JA.

warto kliknac. ijuz.

5 Comments:

At 10/22/2007 2:31 PM, Anonymous Anonimowy said...

Dlaczego usunąłeś swój esej o Janie?
Impertynator zamknął sie jeszcze przed ciszą, wygląda na to,że zwątpił.
Jest źle, ale zawsze może być jeszcze gorzej.

 
At 10/22/2007 3:14 PM, Blogger n0str0m0 said...

cisza wyborcza mnie nastroila (niechybnie).

zlosc moja po otrzymaniu najbezczelniejszego listu w zyciu byla mniemam zrozumiala, ale sie odreagowalem i postanowienia dwa... postanowilem. jedno - nie znizac sie do poziomu lajdaka, drugie - nie zawracac wam glowy ludzkimi malostkami.

choc moze kiedys do tematu tego (jako lekcji z zycia wzietej) w sposob ogolnikowy powroce.

ps. a po wyborach - smutek.

 
At 10/31/2007 7:04 AM, Blogger nurni said...

Ty, sluchaj...

Ja mam taki dziwny problem.

Za cholere nie moge znalezc Twego adresu emailowego.
Stary komputer mi sie spalil byl.


Moglbym moze po prostu zadzwonic, ale za ten jeden telefon zaplace tyle co za pol roku codziennych kursow z Rynku Nowego Miasta na dworzec Centralny.

Mozesz mi podac?
Bo sprawa jest.

Pisz na:


jarząbek@world.pl - cholerne automaty nadsylajace tony spamu.

W miejsce jarząbka wpisz cokolwiek tam badz.

Pozdrowienia, zielone oczywiscie .... ale to juz wiesz. Nie moglo sie poprawic.

 
At 11/01/2007 12:28 PM, Blogger n0str0m0 said...

tez mam sprawe.

odpisalem na jarzabka. poniewaz jednak w poczte elektorniczna (podobnie jak w zdolnosc lotu obiektow ciezszych od powietrza) nie wierze - podaje owe dane tu:

szampon@yahoo.com

oraz

n0str0m0.singapore@gmail.com

musi sie poprawic...

 
At 11/01/2007 5:14 PM, Blogger nurni said...

Moj jarzabek chyba nie kocha yahoo.
Ok, dzieki. Sprobuje po powrocie z cmentarzy.

Trzymaj sie.

 

Prześlij komentarz

<< Home