n0str0m0

tr.pikaNTnie

środa, października 17, 2007

POZEGNANIE Z PO

"kurwa mac, tyle mam ukladow teraz wypracowanych
i to wszystko w leb wezmie, bo nie problem bylby,
gdybysmy MY wzieli wladze"



"zwracam sie do pana ministra kaminskiego, zeby mnie nie linczowal, nie ujawnial tych materialow, prosze mnie nie niszczyc"

"
chce powiedziec, ze jestem tylko czlowiekiem, ktorego zgubila otwartosc, ufnosc i wiara w dobre intencje"

"to wszystko [...] bylo misternie zaplanowana prowokacja"

"spotkalam czlowieka, który udawal przyjazn"

i najwazniejsze:

"to była ukartowana gra. nie wiem, dlaczego akurat mnie wytypowano w tym momencie, dlaczego chciano uderzyć w Platformę Obywatelską"

bardzo proste, prosze pani. mozna winic slepy los, w koncu KAZDY z was mysli i robi to samo, wiec troche szkoda, ze nie trafilo na kogos wyzej. tylko, ze z tych wyzej prawde wyciaga sie trudniej niz sierp z dupy. a z pani - choc mozna by sie pomylic obserwujac krokodyle lzy - zupelnie bezbolesnie.

1 Comments:

At 10/18/2007 1:46 PM, Anonymous Anonimowy said...

Jaka ciężka jest praca funkcjonariuszy ABW.
Udawać miłość do takiej ślicznotki to by było ponad moje siły.

 

Prześlij komentarz

<< Home