n0str0m0

tr.pikaNTnie

poniedziałek, października 01, 2007

PROTEST

"Jako jedyne dziecko kapitana artylerii zamordowanego w Katyniu, z cala moca protestuje przeciwko haniebnemu naduzywaniu slowa KATYN dla niesmacznych celow politycznych kampanii wyborczej PIS. Nie zgadzam sie rowniez z awansowaniem lub odznaczaniem jakimkolwiek medalem mojego ojca przez ten rzad i tego prezydenta. Bedzie to obelga dla pamieci mojego ojca i dla mnie."

Rozpetany przez "wszystkie rece na pokladzie" festiwal owocuje utrata dobrych manier - wszedzie. Oczywiscie mam nadzieje, ze sie myle i cytowany przeze mnie list nie braku kultury organizacji swiadectwo daje a tylko o skrajnej glupoty Prezesa Federacji Rodzin Katynskich dowodzi. Korci strasznie by zapytac jak sie ow syn zapatruje na wykorzystywanie slowa KATYN przez politykow opcji PiSowi przeciwnej? Jako osoba kultywujaca historyczna pamiec wolaby ten pan odebrac medal dla ojca z rak osob o tradycjach... czy podpowiedziec Panu co jest do wyboru?

Ech...

1 Comments:

At 10/01/2007 7:32 PM, Anonymous Anonimowy said...

W Lipcu Federacja odcięła sie od podpisu ks.Peszkowskiego w/s obrony Rydzyka, twierdząc, że jest organizacja całkowicie apolityczną i nie zabiera w takich sprawach głosu.
Głos prezesa jest wiec też głosem całkowicie prywatnym, nie pierwszy raz zresztą przeciwnym PiS-owi.
Trochę tego nie rozumiem, ale czy muszę wszystko rozumieć?

 

Prześlij komentarz

<< Home